zaterdag 1 december 2012

Welkom........


Zo lieve kijkbuisbloglezertjes van me, daar is de laaf weer en dit keer met een vervolgblog op de vorige. Lekker duidelijk, maar zoals jullie al hebben kunnen lezen waren er wat problemen met het plaatsen van foto’s. Dit had te maken met het geheugen dat op internet vol zat en om dat weer uit te breiden moesten we maandelijks wat geld betalen aan een een of ander bedrijf. Het zal ongetwijfeld legaal zijn, maar iets in mij zegt dat we het niet moeten doen. Reden genoeg om een passende oplossing te zoeken voor de mensen die nog steeds geïnteresseerd zijn in het saaie leventje van Nicole, Roos, Fleur, Catoo en mij.


Dus mensen, welkom op de nieuwe site. Hij is nog niet helemaal naar onze zin, maar daar word aan gewerkt. Wel hebben we besloten om de achtergrond blauw te houden, want dat was een van de kleuren die Fleur erg mooi vond en na een kleine zoektocht in de digitale wereld van afbeeldingland hadden we ook iets gevonden met vlinders en dat maakt het wat ons betreft helemaal compleet.
Voor de rest blijft alles zo’n beetje hetzelfde. Er zullen tabbladen komen die verwijzen naar iets wat ik nog niet weet, aan de rechterkant zal het gebruikelijk blogarchief verschijnen, het profiel met wat gegevens is daar te vinden en als we iets interessant vinden komt dat ook daar te staan.
Het nieuwe blog is www.joostdejong73.blogspot.com
Joost, Nicole, Fleur, Roos en Catoo

2 opmerkingen:

  1. Ik ben mee verhuisd! Kan me alleen niet aanmelden om een of andere vage reden, maar weet dat je er nog een volger bij hebt!
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joost wat kan je het toch allemaal mooi verwoorden, ik zal je nieuwe blog dus ook weer met regelmaat lezen

    BeantwoordenVerwijderen