zaterdag 1 december 2012

Catootje.....

Een oplettende lezer zal het waarschijnlijk al gezien hebben en dat is dat de naam Catoo helemaal bovenaan de pagina is toegevoegd. Denk zelf dat de meeste wel zullen begrijpen wie dat is. Maar ja, voor alle duidelijkheid, Catoo is het mensje wat nu groeit in de buik van Nicole. Wij en iedereen om ons heen noemen het Catoo, ten eerste heeft ze nu even een naam en ten tweede we vinden de naam Catoo ook erg leuk. Dit betekend niet dat ze zo gaat heten als het geboren is. Nee dan krijgt het een hele andere naam. Welke???? Dat word ergens in februari bekend gemaakt.

Namen…..ja iedereen die nu pappie en mammie zijn of worden kennen het wel. Hoe gaan we het noemen en vind de een de naam net zo leuk als de ander. Bij onze kinderen moesten we de namen opzoeken in babytijdschriften, boeken of in mappen die thuis werden bezorgd met 8000 geboortekaartjes.
 
Tegenwoordig gaat alles via de digitale wereld. Ok, de boekjes met namen liggen hier nu ook, maar de sites zijn ook regelmatig bezocht. Zo zat Nicole een poosje geleden te snuffelen in een boekje en las ik een een of ander vaag verhaal op internet. Na verloop van tijd riep het vrouwtje ineens “kijk dit vind ik een leuke naam” en per toeval las ik op dat moment ook die naam. Discussie gesloten, net zoals het namenboek en namensite. De naam is bekend nu het kaartje nog.

Het kaartje.....een dingetje waar ik me nu niet echt mee bemoei. Nicole en Roos struinen het geboortenetwerk zorgvuldig af en merk goed dat ze weten wat ze willen. Probleem is echter dat ze het juiste kaartje nog niet hebben gevonden. Veel plezier met zoeken zou ik zeggen en tegen de tijd dat ze iets hebben is het mijn beurt om te zeggen of ik het wat vind of niet.

Iedereen welterusten en tot over 1,2 of 3 dagen.

Laafje Joost

3 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,
    Ik blijf jullie volgen!Wat een mooie blauwe vlinders!Ik hoop dat je weer nieuwe "stof "hebt,en je op dit blog kunt uiten!
    We wachten af!
    (Diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben zooooooooooo benieuwd!!!:):):) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mensen,
    Wat een prachtige blauwe vlinders!!!
    Ik lees het met veel plezier!
    Jullie zijn kanjers!
    (Diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen