zondag 30 december 2012

Fijne jaarwisseling......

Zo mensen, dit is hoogstwaarschijnlijk het laatste blog van het 2012. Een jaar waar ik mezelf even gigantisch kwijt was, onze relatie een lelijke knauw heeft gekregen, Roos weer van school is veranderd, van baan ben veranderd en Nicole weer zwanger is van een klein wondertje.

Het zijn maar vijf puntjes die ik heb opgeschreven, maar wel vijf puntjes die in grote lijnen het jaar bepaalde. Hoe we die punten hebben ervaren en hebben opgelost is redelijk goed terug te lezen in het blog van 2012 en naar mijn weten heb ik iedereen redelijk op de hoogte gehouden van ons reilen en zeilen en ja, eerlijk is eerlijk zelfs ik heb soms niet het achterste van mijn tong laten zien.

Die “verboden te lezen blogs” heb ik wel geschreven maar niet gepubliceerd. Waarom niet gepubliceerd maar wel geschreven??? Simpel, ze waren heel erg prive en alleen voor Nicole en mij bedoeld en als Roos later wat ouder is ook voor haar. Daarnaast was mijn hoofd weer leeg  met het gevolg dat ik weer redelijk helder kan denken.
Maar goed, ik hou het voor een keertje kort. Mag ik me morgen hier niet melden dan graag tot volgend jaar. Wij wensen iedereen bij deze dus alvast een hele hele fijne 31 december, kijk uit met vuurwerk en doe geen dingen die wij ook niet zou dendoen.

28 december 2012
We weten dat het niet mag, maar toch.....

29 december 2012
Roos heeft het niet van een vreemde

30 december 2012
Morgen gaan de kids echt los!!!!
Allemaal dikke knuffels en tot laterzzzzzzzz

Laafje Joosten zijn vrouwen 

5 opmerkingen:

  1. Een gezellige jaarwisseling en een heel goed 2013 voor jullie!
    Lieve groet,
    Lia (bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve familie,

    Een goede jaarwisseling en alle goeds voor jullie gezin voor 2013.

    Familie Bosman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie een goede jaarwisseling en een goed 2013!
    X Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Piet en Carla van Santen31 december 2012 om 14:00

    Jullie ook een fijne jaarswisseling en een GEZOND en VOORSPOEDIG 2013.
    Groetjes Carla en Piet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joost,
    Ja, ja, je gelooft je ogen niet maar ik heb de weg naar je blog eindelijk weer gevonden.
    Wij willen jullie ook en hele fijne jaarwisseling en een
    HEEL GELUKKIG maar VOORAL GEZOND 2013 toewensen.

    Veel groeten van "tante" Maria en "ome" Hans

    BeantwoordenVerwijderen