dinsdag 16 juli 2013

Nicole en haar tattoo's

Zoals jullie weten hebben wij met het as van Fleur een aantal bijzondere dingen gedaan. De opa’s en oma’s hebben een engeltje gekregen met in het lijfje wat as. Roos en Nicole hebben allebei een hangertje met wat as erin en bij mij zit Fleur in mijn arm getatoeëerd. Het verschil met mij en de rest is alleen dat ik Fleur nooit thuis kan laten liggen. Zo'n tattoo is iets wat Nicole en Roos ook graag willen, want soms, heel soms vergeten ze de ketting en dat voelt dan achteraf niet fijn. Probleem bij Roos is alleen de leeftijd. Het grietje is pas 11 jaar en dat vinden wij toch ietsiepietsie te jong voor een tattoo.

Nicole word een ander verhaal. Ze is oud en wijs genoeg en moet zelf weten waar ze haar tattoo laat zetten. Dit zetten heeft even op zich laten wachten in verband met zwangerschap van Milou en de borstvoeding. In deze periode heeft ze wel lekker kunnen nadenken met het gevolg dat mevrouw precies wist wat ze wilde. Met haar idee ben ik naar de tattooshop geweest en heb de tattooman de opdracht gegeven om dit verder uit te werken.

Probleem waar we alleen tegenaan liepen was de tijd. Op 16 juni 2013 riep Nicole ineens dat ze de tattoo wilde en het liefst voor haar verjaardag. Dit betekende dat hij binnen een maand gezet moest worden en aangezien we niet de enigste zijn met een tattoowens kon dat nog wel eens moeilijk worden. Na een paar whatsupjes en een bezoekje bij de tattooshop was het duidelijk dat het wel moest gaan lukken, alleen had meneer het erg druk.

Na een week ben ik gaan bellen en uiteindelijk was het ontwerp klaar. Nicole wilde aan de binnenkant van haar pols een open hart met daarin de voorletters van haar kids. Aan de buitenkant van diezelfde arm wilde mevrouw de tekst everlasting love en die moest gezet worden met een beetje as.

11 juli 2013 was het zover en was de grote stap. Enigsinds wat nerveus stapte ze naar binnen en toen de blauwdruk klaar was mocht ze plaats nemen in de stoel. Hij heeft uitgelegd hoe hij te werk ging en ging toen aan de slag. Ze vond het allemaal reuze meevallen en vervolgens stonden we een uurtje later weer buiten op straat. Ik merkte goed dat ze er blij mee was en het idee dat ze Fleur voor altijd meedraagt vind ze erg fijn.

SPANNEND!!!!!!
 
FLEUR, ROOS EN MILOU

NOG SPANNENDER!!!!!!
 
FLEUR ZIT ERIN

 Merk werk van Rene douwes zien Klik hier
 

 

8 opmerkingen:

  1. Lieve mensen,
    Wat bijzonder! Ook nu weer kippevel.....alle drie bij elkaar!! Everlasting love!!! Heel mooi uitgekozen!
    (diana onbekende bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!!
    Lieve groet,
    Lia (bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whauw, das pas stoer. En ja, deze dame heeft ook ooit er eentje laten zetten, Ha, op een plek waar niemand het ziet, behalve wanneer je daar moet zijn, haha. Deze is namelijk alleen van mij, met mijn eigen ontwerp en eigen tekst. En weet je wat de grap is ?? Het is echt klein, mooi, dat vind ik nog steeds, na al die jaren. En dan ineens kijk ik, naar mijn kleine man van bijna 9 jaar en denk......met hem is het allemaal begonnen, ik ben thuis met de kleine en grote man. Heerlijk thuis.....en hoop....dat het allemaal zo blijven mag. Ja hoor, ik ben inmiddels 52 jaar, een oude mama zeg maar.....maar ik geniet van elke dag en hoop dat ondanks ........jullie ook genieten van weer een stukje, een klein stapje, maar nooit zonder de gedachte aan Fleur. Want weet je.....ik geniet van elk stukje dat je blogt.....maar nooit zonder even aan Fleur te denken. Dat heeft ZIJ bij mij voor elkaar !!! Hartelijke groeten, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder mooi!

    Groetjes Yvonne uit Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer ontroerend om deze blog vanaf begin tot nu te lezen. Ik heb dikke respect voor jullie en natuurlijk helemaal voor jullie toppertje Fleur!
    Na alle narigheid wens ik jullie gezinnetje echt heel veel geluk, liefde & gezondheid toe voor in de toekomst. En Fleur? Die fladdert gezellig rond en is volgens mij altijd bij jullie :)

    Veel liefs Anjali R. (Bloglezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het jammer niets meer te lezen, maar ik snap het heel goed. Jullie moeten verder en niet blijven "hangen" in. Toch vind ik het jammer. Ik hoop echt dat alles goed gaat met jullie en natuurlijk de kleine meid. Ik denk regelmatig aan Fleur. Mag me gelukkig prijzen met een gezonde zoon van inmiddels 9, Ha echt een stoere bink, maar gelukkig ook nog een lekkere knuffeldoos. Behalve als ik hem naar school breng, dan mag ik eigenlijk gewoon.....opzouten, haha. Hartelijke groet voor allemaal, Snja

    BeantwoordenVerwijderen